čtvrtek 30. ledna 2014

Getting serious in collecting

Tak se tak hrabu v aukru, co zajímavého se objevilo. Procházím to tentokrát poctivě, všechny relevantní pododkazy, nejen Nintendo. A najednou se zaseknu na herním automatu. Kabinet není žádná sláva, nejedná se o sběratelský kousek. Ale za vyvolávací cenu 1000,- se automat s NEO GEO MVS a jednou cartridge do mého mancave hodí. Nakonec se hodil i za 2000,-, za které jsem ho vyhrál. Ještě mě tedy čeká asi 400 km v autě, ale i tak je to skvělé. Už teď mám vytipované tři hry, které musím mít. A vidím se, jako by to bylo už dnes, jak ožebračuju kamarády o desetikoruny (přece nebudu odpojovat mincovník) :). 
Fotky z aukce:



Jinak jako počáteční vytipované hry mám v tuto chvíli Robocopa, kterého jsem hrával jako první  hru na SNES. Na první pohled se mi zalíbil i Metal Slug, bez ohledu, o jaký díl se jedná. Toho musím v dohledné době pořídít, vyšel jako NEO GEO MVS cartridge, tak by měl jít celkem pohodlně vyměnit za ten Bust-a-Move nebo co to je v tom automatu teď. A konečně samozřejmě musím mít Street Fightera. 
Už teď si ale říkám, že mi v tom chybí Double Dragon a Golden Axe. No bude to boj, sehnat vše, co chci. Do toho ještě musím vymyslet, co se zevnějškem kabinetu, protože bych ho rád aspoň minimálně upravil do krásy. Pokud máte nějaké tipy, co s tím kabinetem udělat, tak poraďte.

Žádné komentáře:

Okomentovat