úterý 14. ledna 2014

Dnešní přírůstky

Pošta znovu nezklamala. Už jen čekám, kdy se soukromým společnostem podaří tu zkostnatělost vytlačit z trhu. Včera jsem čekal balík a za celý den nikdo. Dnes dorazila jedna doporučená zásilka. Pošťák, co mi ji předával, měl tu drzost chvilku předtím, než jsem se objevil u dvěří, vhodit výzvu k vyzvednutí mého balík do schránky. Samozřejmě datován na včerejšek s oznámením, že se jim nepodařilo mi balík předat. Už sám pomalu hledám alternativu.
To mi však nemohlo zkazit náladu z toho, co mě v krabici čekalo. Pokochejte se také. Pěkná nová SNESka s krabicí a pěti hrami. Cena rozumná, včetně pošty vyšla na 1300.

Nejsem si ale úplně jist, co konzole původně obsahovala. Já jsem ji dostal se dvěma ovladači, ale na krabici je ilustrován jen jeden. Tím lépe pro mě. Naopak ale na obrázku krabice je uveden Super Mario World, který chybí. Místo toho byl v krabici Super Mario Allstars. Tak nevím.

Donkey Kong Country má vybitou baterii, takže budu měnit. A vzhledem k tomu, že již jednoho mám, tak posléze půjde z domu. Stejně tak Super Mario Allstars a Sim City, které jsem kompletní nové sehnal už kdysi na Mimibazaru. Kdyby měl někdo zájem, klidně pište.
Těšil jsem se na Final Fantasy, že si zahraju. Ale bohužel bez možnosti změny je v němčině. Největší bolest všech SNESkových RPG, které se u nás objevují.



Žádné komentáře:

Okomentovat