sobota 11. ledna 2014

Slzičky do deníčku

Jsme na blogu, tak co, můžu si tady i ulevit od své vlastní blbosti. Poslední dny jsem totiž sledoval na aukčním serveru lampu Nintendo, nějaký fragment obchodu s videohrami. A jak už to u závisláků jako jsem já bývá, moc jsem ji chtěl. Světlo bylo vystavené na polské obdobě Aukra, zvané Allegro. A já nechtěl prodejce moc obtěžovat zasláním do Brna, tak jsem místo toho ukecal známého, abych si to mohl poslat na jeho adresu v Polsku. Světlo by mi posléze doručil a já bych měl radost jako malé dětsko. Už jsem si pomalu plánoval, jak si světlo připevním ke skříni ve svém kutlochu (kdybych se s tím ukázal kdekoliv jinde v bytě, pakoval bych se asi rychle do věčných lovišť). Těšil jsem se, jak ve stáří budu se sklenkou Brandy v poblikajícím světle tlouct míček v arkanoidu, a houby z toho.

Jako člověk právního vzdělání to nemohu nazvat jinak, než hrubá nedbalost. Už jsem kdysi na Allegru nakupoval, takže jsem měl vědět, že kupci z jiné země mohou přihazovat, jen pokud prodejce v nastavení aukce zaklikne, že souhlasí s odesláním do zahraničí. Ne, úplně jsem na to zapomněl. A navíc jako ostřílený uživatel Aukra jsem si nechal příhoz na poslední minutu. V tu chvíli, co mi to polskou hatmatilkou sdělilo, že mám pech, a že si nepřihodím, jsem ještě nezmatkoval. Co nejrychleji jsem si změnil svoji doručovací adresu na nějakou smyšlenou polskou. Web byl ale na mě tvrdý, jsi cizinec, tak si mazej přihazovat jinam. 


Aukce skončila na 27 zlotých, což je nějakých 180 korun. Za to bych si nekoupil lampičku ani na vietnamské tržnici. Ikdyž se to nedělá a je to nečestné a nesportovní, zkusil jsem ještě pak kontaktovat prodejce. Nabízel jsem, že jestli bude nějaký problém s kupcem, ať se mi určitě ozve, že mu dám 60 zlaťáků. Samozřejmě nějaké obcházení prodeje ho ani nenapadlo, takže teď je tu jen malinká naděje, že bych mohl světlo získat. O to víc ale naštve, že by klidně i souhlasil s odesláním do zahraničí, jen jsem se mu měl ozvat dříve. 

Za blbost se platí.

Žádné komentáře:

Okomentovat