středa 8. ledna 2014

Když se sbírání zvrhne v politický konflikt.

Asi před rokem jsem objevil na netu věc, o které jsem neměl ani tušení, že existuje. A předpokládáte správně, pokud si myslíte, že je to jedna z těch věcí, která vám vždycky chyběla. Jen jste o tom ještě nevěděli. Prostě jsem ji musel mít stůj co stůj, tak jsem nějaký ten pátek procházel ebay, abych ji našel. Chtěl jsem najít minimálně jeden joystick na moji oblíbenou konzoli NES z řady Cheetah. Kdysi vyšel set několika různých charakterů, které sloužili jako páka joysticku. Byl mezi nimi Alien, Bart Simpson, Terminator a Batman. Všechny jsem ani neviděl, takže nemůžu potvrdit, jestli některý z nich je fáma nebo jich je naopak více. Jsou docela vzácní a stejně tak informace o nich.

- teď se na chvíli zastavím. A ano máte pravdu, je to dost silná úchylka. Ale ne zase tak o moc horší, než když ženská uvidí ve výloze kabelku, koupí si ji a po týdnu ji omrzí. 

Abych to zkrátil, tak časem se mi podařilo objevit figurku Batmana na Ebayi. Podle všeho to byl ten správný, protože měl konzovku na NES a nikoliv na jinou konzoli. Cena byla relativně dobrá, ale protože prodejce byl z Lucemburska, pošta měla celou věc velmi prodražit. Při tehdy lepším kurzu stál joystick 16 euro, ale pošta dvakrát tolik. Proto jsem posléze rozjel pátrání, ke komu bych si mohl konzoli nechat poslat, aby mě to vyšlo levněji. Nakonec jsem se domluvil se známou, která v té době pobývala v Belgii, že si tu svoji kravinku nechám poslat k jejímu příteli. Do Belgie je to z Lucemburska přece jen kratší cesta a pošta se tedy poměrně dost zlevnila, více jak na polovinu. Tušil jsem, že vše bude trvat trochu déle, tak jsem to pustil k ledu a čekal, až se ke mě dostane balík.
Po nějakých třech týdnech jsem byl kontaktován mě neznámým člověkem s tím, že jsem si prý k němu nechal poslat balíček od nějakého Araba. Ukázalo se, že belgický přítel nebyl o mém záměru dostatečně informován a tak ze strachu podezřelou arabskou zásilku okamžitě odmítnul a nechal poslat zpět. Ještě později mi bylo známou sděleno, že její přítel pracuje v jaderné elektrárně, a že měl velmi nemilou návštěvu z nějakého jejich místního kontrolního úřadu. Asi mu nikdo nevěřil, že by obchodoval pouze s nevinnou figurkou Batmana. A jak jsem dopadl já? Nakonec jsem musel doplatit dalších 32 euro za poštovné do ČR a celá radost z joysticku byla ta tam. Teď jsem měl jen předraženou blbost na poličku.
Kontraband přímo z tábora Al-Kajdy

Žádné komentáře:

Okomentovat