pondělí 27. ledna 2014

ad Gamecube

Jak jsem zmínil v předchozích článku. Velmi dlouho jsem očekával konzoli Gamecube a už jsem se chystal řešit její neposlání jinak. Během víkendu ale prodejce po všech mých urgencích napsal krátkou zprávu bez jakéhokoliv vysvětlení zdržení, omluvy či jiné známky emocí. "Konzoli jsem již odeslal, večer Vám pošlu číslo zásilky." To vše po asi 20 nepřijatých hovorech, mailových a smskových urgencích včetně hrozby trestním oznámením. Po 14 dnech naprosté ignorace jsem ale už ani žádné číslo zásilky nečekal. Ono však ale opravdu ještě ten den došlo. Balík byl odeslán ve čtvrtek, tedy přesně deset dnů od odeslání peněz. To není příliš dlouhá doba, zažil jsem i delší. Nikdy ale nebyl problém s komunikací, stačí, když člověk napíše:" Mám práci, nemoc, cokoliv." Pak je klid a neřeším nic. 
Já jsem ale klidný vůbec nebyl, zvlášť když jsem si ještě k informačnímu embargu našel profil prodejce na Gamebazar.cz. Ze tří hodnocení jedno neutrální a dva negativy za neodeslání balíku. Během týdne prodejci vyskočil negativ i na Bazos.cz. Korunu tomu nasadil Google, který dohledal pána jako obecního policistu. Co víc dodat. Balík mám doma, z domluveného seznamu her 6 chybí. Konkrétně tedy Fire Emblem (na který jsem se těšil nejvíce), Donkey Konga, Crash Bandicoot, Pikmin, Resident Evil 2 a James Bond 007 Nightfire. Kromě Bonda samé lepší kousky a samozřejmě je škoda, že nedošly. Místo nich jsem v krabici objevil naopak navíc Tales of Symphonia. Hru sice už mám ale cenově by mohla pokrýt skoro celý Fire Emblem. 
Nakonec už jen k balíku, vše bylo vloženo do krabice bez jakéhokoliv zabalení. Malou útěchou může být odeslání jako fragile. Ale viděl jsem pošťáka podobné balíky nakládat úplně stejně jako obyčejné. Naštěstí se nic nerozbilo. Nakonec však ani nedokážu říct, jestli ze zásilky mám radost a jestli za ty prachy vůbec stála. Riziko, nervy, chybějící hry no nic moc.
Inkriminovaný balíček

Balení na jedničku



Finálně dorazilo 36 her


Resident Evily, jeden chybí

Zeldy, při podrobném zkoumání objevíte Zelda Collectors Edition ukrytou v Mario Kartu




2 komentáře:

  1. Pri takýchto balákoch by bolo fajn aj cenu napísať, aby som si vedel predstaviť o aky vyhodny kšeft sa jedná.

    OdpovědětVymazat
  2. O ceně byla řeč v tom předchozím příspěvku. Článek navazuje na předchozí - Riskantní obchod. Balík vyšel lehce přes 5000,-.

    OdpovědětVymazat