úterý 11. listopadu 2014

Říjnové úlovky

Poslední měsíc byl trochu napráskanější hrami než obvykle. Výdaje přesáhly o hodně normální hodnoty a bylo následně třeba uvážlivě rozhodnout, co doma zůstane a co již budu muset prodat, abych do konce měsíce necucal jen chleba rozmočenej v mlíce. Domů dorazilo snad šest bundlů s konzolemi a většina z nich spolu s duplikáty her již našla nové spokojené majitele.
Nyní ale už ke konkrétním hrám. Druhý měsíc v řadě byl ke mně kupodivu stejně štědrý, co se týče NES her, jako ten předchozí. Dá se říci, že vlastně ještě štědřejší. Začátkem měsíce jsem si jel vyzvednout 5 her na NES od kolegy sběratele, který se bohužel z finančních důvodů rozhodl vzdát své sbírky. Toho jsem využil já a za nemalý peníz doplnil do té své i těžko sehnatelné unikáty. Potěšila hlavně Castlevania 3, která doplnila místo v řadě I. až IV. dílu. Pořád sice chybí Vampire Kiss a následující N64 díly, ale to se poddá. Mezi zajímavostmi se určitě neztratí ani Metal Gear, který se poměrně těžko shání. Ovšem podobnost se svými následovníky má opravdu jen ve jméně. Kabuki Quantum Fighter zaplnil místo v prázdné krabičce a zahození nejsou ani hry Roundball a Galaxy 5000 spolu s manuály k doplnění sbírky.
Přesouváme se ke konci měsíce a musím tentokrát poděkovat sběrateli ze Slovenska, který se vzdal hry North & South v můj prospěch. Sehnal jsem mu za to výměnou několik her na Segu X32, kterou sám nemám a ani nemám v plánu pořídit. Stále mi doma zbyl DOOM zjevně před lety zakoupený u nás. Pokud by měl někdo zájem, rád se ho zbavím za nějakou N hru.
A konečně ještě bazarový úlovek také ze Slovenska. Poštěstilo se mi sehnat kompletní konzoli NES se Slovenskou lokalizací. Podobné se prodávaly i u nás v Republice, tedy ty ve španělské krabici a se španělským manuálem, avšak měly jiný polep. Malou zelenou nálepku ve tvaru trojúhelníku. V zásilce pak ještě doputovaly do Brna tři hry, které již naneštěstí mám. Zaplatí tak aspoň doufám dost drahé poštovné ze Slovenska. Pokud by měl někdo zájem, tak Kirby a Super Mario Bros 2 jsou ještě volné. Raději je však vyměním.

Jen tak mimoděk jsem narazil na starší handheldy, které snad ani nesbírám. Ale nikdo o ně nejevil zájem a aukce na aukru skončila na stovce, přičemž jsem to neměl daleko na vyzvednutí a nebylo třeba poštovné. Tak tady je mám. Tři kompletní kousky s manuály od společnosti Radio Shack.

Následuje moje největší investice za tento měsíc. Kopec her na konzoli SNES. Celkem jich dorazilo 19, z nichž 9 se již v mé sbírce nacházelo. A tak si našly štěstí jinde. Zde je už jen finálová desítka, která si zasloužila čestné místo v poličce. PS: ten fotbálek se na fotku vetřel, protože jsem ho zrovna nedávno hrál. Není snad třeba říkat, že Metroid s Mega Manem X jsou úlovky, které se naskytnou jednou za uherský rok. Ikdyž Metroida jsem již jednou vlastnil, tak jsem ho neprozřetelně vyměnil za Captain Commando a nebyl jsem již schopen na něj nikde narazit. Mega Man právě zahřívá místo v konzoli, prozatím poraženo prvních 7 bossů. Další skvosty jako Donkey Kong Country 3, Kongos Caper, Mystical Ninja či X-Men jsem ještě nestihl ani pořádně otestovat. K tomu pár manuálů, všechno ale německy.
A co následuje po SNESce? Jasně že N64. Ta mě vlastně asi v kompletu nestála nic. Podařilo se mi sehnat velmi levně tři konzole s hrami, které jsem již měl a které mi pak celý nákup zaplatily. A to i s ohledem na to, že při jednom nákupu mě prodejce naprosto bezostyšně podvedl. Od prvního prodejce mi dorazila konzole s devíti hrami a nakonec mi doma zůstaly jen 4. Ale jaké, už nějakou dobu jsem měl prázdnou krabičku od Goldeneye a konečně jsem ji mohl naplnit. Tony Hawk Skateboarding alias Proskater mě velice překvapil. Na konzoli vypadá stále úžasně. Hokej od Wayne Gretzkyho není žádná sláva. Vlastně byl pak ještě použit pouze se změněnými hráči jako hra Olympic Hockey Nagano 98. A kdo tenkrát prožíval na Olympiádě ty naše kluky ušatý, tak si určitě radši zahraje olympijskou verzi oproti té NHL. Pak mi ještě zbylo Mario Party, kdyby někdo chtěl, tak mám dvě a rád vyměním.
Druhým prodejcem byl avizovaný podvodník. Vědom si toho, že svůj inzerát podcenil, jsem mu nabídnul 5 krát více než žádal. Za N64 to sice stále nebyla příliš vysoká cena, ale s ohledem na to, že u nás obecně není příliš vysoká poptávka po NTSC-USA hrách, to byla nabídka rozumná. Měl jsem o ni zájem zejména kvůli dvěma hrám, které bych u nás shánel horko těžko. A to Paper Mario a Super Smash Bros. Obě však samozřejmě nedorazily. Prodejce měl potřebu si vydělat ještě tři stovky bokem a tyto dvě hry mi neposlal. Nyní tak mám teď doma prakticky úplně zbytečně americkou konzoli, do které mám pouze jednu hru (ostatní, které mi poslal již mám PAL). Tou hrou je 3D bitkaření s Transformery zvané Beast Wars. V Evropě nevyšla, tak aspoň něco málo mě uspokojilo.
Poslední třetí prodejce nabízel zajímavý set asi 10 her. Ale relativně draze, proto visel několik dní na inzertním webu. Stále mě ale k němu lákala jedna hra a tou je docela vzácné Mario Party 3. A jak jsem tak stále s prodejcem špekuloval a smlouval, poslal mi ještě dodatečné fotky. Ukázalo se, že jak konzoli, ovladač navíc, tak i všechny hry v má kompletně v krabičkách s manuály. V tu chvíli už nebylo nad čím špekulovat a domluvil jsem si tak asi nejvýhodnější nejvýhodnější nákup měsíce. Jen kompletní Mario Party 3 se cenově vyrovná celé koupi. Mimo to jsem se mohl zbavit konzole a ovladače (tuto verzi N64 v krabici jsem měl již třikrát a ten samý ovladač v krabičce ještě jednou), několik her jsem již měl jako cartridge, takže mohli sbírku opustit a nahradily je kompletní verze. Jediná škoda je, že původní majitel vyházel ty papírové vnitřky krabiček a hry tak v nich teď lítají.
Jediná Zelda dorazila bez manuálu a ještě k tomu německá, ale byl bych už moc hamoun, kdybych si na to měl ještě stěžovat :)
  


Snad jen na handheldech jsem tenhle měsíc něco ušetřil a nic nekupoval. Vyměnil jsem jen pár her na GBA. Docela se těším, až bude čas na dohrání Metroid Classics.
Za 3DS Inazumu jsem ještě získal Mario Tennis Open. A úplně bych zapomněl, utrácel jsem vlastně za španělskou sběratelskou edici hry Might n Magic na NDS. Ta mi domů ale má dorazit až po Novém roce.

Finální fotka odkazuje na akvizici z bazarorobotu. Je až k nevíře, že ofiko bazar vystaví hry na Wii po 50,- korunách. Ještě k tomu pak Twilight Princess a Pikmin.


Žádné komentáře:

Okomentovat