úterý 13. května 2014

Přírůstky do sbírky za první polovinu května 2014

Za posledních 14 dní mi dorazilo nemálo balíčků, tak jsem se rozhodl o fotky podělit již nyní. Rozpočet na zábavu stejně už pomalu padl. Začneme od nejstaršího, tedy NESky. Podařilo se mi sehnat krabici od nejspíše kanadského Action Setu. Krabice a manuály sice vypadají stejně jako u francouzské produkce, nicméně konzole v krabici bývala NTSC a to ještě verze od Mattela. 
Já ale získal pouze samotnou krabici, lehce poničený vnitřní polystyrén a manuály k Zapperu a samotné konzoli. K tomu ještě nějaký Nintendo Club letáček a plakát. Do vnitřku jsem si pak naskládal již to, co jsem doma měl, tedy klasickou USA-NTSC konzoli s americkým AV kabelem a adaptérem. I hru a Zapper jsem původně sehnal z USA a jsou tedy NTSC. A jsem si vědom, že pistole barevně nesedí, ale to se poddá. Původní věci z krabice prodejce prodal samostatně. 

Dále mě zaujala hra Brett Hull Hockey na SNES, která se před několika dny objevila na aukru v kompletním stavu. Po krátkém průzkumu jsem zjistil, že se jedná o relativně obvyklou hru v USA. Nicméně PAL verze se tváří jako poměrně vzácný kousek, alespoň co se týče jejího výskytu a informací o titulu. Ani ebay od Itálie po UK neobsahoval více jak jeden exemplář této hry. A přestože sportovní tituly nedosahují mezi sběrateli žádných horetních sum, tak osobně považuji hru za raritní kousek do sbírky. Bude to dáno i tím, že hra je věnována americkému hráči NHL, která v Evropě tolik fanoušků mít nebude.
A konečně se dostáváme k hrám nynější generace. Na 3DS jsem prozatím měl jen velmi málo her, vlastně jsem si jejich počet zdvojnásobil. Nejdříve jsem pořídil za za příjemnou cenu Fire Emblem Awakening s předobjednávkovým artbookem. Posléze jsem narazil na Kid Icarus Uprising a Firefighter Real Heroes - obě hry navazují na svoje velmi staré předchůdce z NES, respektive SNES. A obě jsou jako nové, Kid Icarus obsahuje balíček AR karet a Real Heroes ještě nejsou ani otevřené. Jako poslední jsem pak pořídil Cave Story 3D, které vyšlo ve velmi malém nákladu a již dnes se jedná o relativně vzácnou hru s ohledem na kvality svého známějšího předchůdce z PC. Na fotce pak chybí ještě nově dorazivší Dragonball Z 2 z Wii.


Žádné komentáře:

Okomentovat